Vytvořím Vám účinné webové stránky


Určitě se chcete prezentovat pomocí webových stránek, které budou kvalitní, moderní, cenově dostupné a budou plnit nějaký konkrétní cíl – od prosté webové vizitky až po získávání nových zákazníků. Proto jsem pro Vás připravil několik možností, ze kterých si jistě vyberete, ať jste malá či velká firma nebo soukromá osoba.

 

Stranky na notebooku kul

Než se budete rozhodovat, která z variant by pro Vás byla nejlepší, zvažte prosím následující důležité informace:

  • Mají mé stránky mít jen čistě informační hodnotu nebo od nich chci, aby jejich návštěvníci provedli nějakou akci (nakoupili, nechali svůj mail, kontaktovali naši firmu telefonicky, mailem apod.)?
  • Víte, jací návštěvníci budou na Vaše stránky chodit a jak se tam zhruba budou chovat? Možná bude nutné udělat předběžnou analýzu.
  • Nanejvýš důležitý je text. Ten musí být psaný přímo pro webové stránky s přihlédnutím k analýze potenciálních návštěvníků. Nemáte-li jej již předem zpracovaný od odborníka (copywritera), počítejte s tím, že Vámi dodaný text bude potřeba ještě dobrousit.
  • Důležité jsou rovněž fotografie. Nemáte-li žádné kvalitní a vhodné, bude nutné nějaké pořídit.
  • Jakým způsobem se o vašich stránkách lidé dozvědí? Budete potřebovat nadstandardní optimalizaci pro vyhledávače (Google, Seznam)? Zvolíte nějakou formu reklamy?

Se vším Vám samozřejmě pomohu, jen je dobré o těchto věcech přemýšlet od počátku a počítat s tím, že vytvoření kvalitních a přínosných stránek bude obnášet nějaký čas, úsilí a finanční prostředky.

Tvorba webových stránek na zakázku

Nabídka webových stránek

Všechny varianty zahrnují:

  • reponzivní design pro mobily a tablety
  • zabezpečení https
  • uzpůsobenou chybovou stránku 404
  • zaindexování webu pro vyhledávače p Vysvětlení pojmů můžete najít v sekci Časté otázky.

Ceny se mohou lišit od uvedených v závislosti na doplňkových požadavcích zákazníka. Příklad položek, které je možné mít za příplatek (cena bude domluvena individuálně):

  • vícejazyčná verze stránek
  • mailing (hromadné rozesílání emailových zpráv)
  • rezervační systém (např. restaurace, ubytování)
  • e‑shop
  • pokročilá analytika návštěvnosti stránek
  • propojení se sociálními sítěmi
  • internetová (tzv. PPC) reklama

Volitelná služba pravidelná správa webových stránek: 500 Kč/měsíc
(nepřetržitý monitoring dostupnosti stránek, pravidelné bezpečnostní aktualizace a jedna drobná textová úprava měsíčně)

Pozn.: Variantu Webová vizitka doporučuji spíše jen pro soukromé účely nebo pro malého podnikatele, který chce pouze jednoduché info na webu a bude na něj většinu zákazníků odkazovat sám. U podnikatelů je v této variantě potřeba doplnit ještě stránku o zpracování osobních údajů, aby se dostálo zákonným povinnostem v rámci GDPR (500 Kč). Chcete-li od stránek něco víc, nebojte se trochu si připlatit, vložené prostředky se Vám jistě brzy vrátí. Více se můžete dočíst v sekci Časté otázky nebo se obraťte přímo na mě pro podrobnější informace.

Ukázka z tvorby

Apartmány Praha 4

apartmentsprague4.cz home page
apartmentsprague4.cz - apartment Krč
apartmentsprague4.cz directions

Při tvorbě stránek pro ubytovací služby Apartmány Praha 4 jsem kromě základní tvorby stránek realizoval ještě následující: konzultace ohledně obchodního modelu, průzkum trhu, návrh loga, copywriting, překlad do angličtiny a vytvoření anglické verze stránek, fotografování a úprava fotografií, SEO, analytika návštěvnosti; registrace na ubytovacích portálech Booking.com, AirBnb, Expedia a kompletní nastavení; zprovoznění hotelového softwaru Previo, jeho nastavení a integrace rezervačního systému do webových stránek.

Svět mluveného slova

svetmluvenehoslova.cz home page
svetmluvenehoslova.cz článek
svetmluvenehoslova.cz kategorie

Při tvorbě stránek pro odborný web Svět mluveného slova jsem kromě základní tvorby stránek realizoval ještě následující: návrh celkové koncepce, návrh loga, copywriting, úprava fotografií, psaní článků, SEO, analytika návštěvnosti, zprovoznění systému pro komentáře, zprovoznění zasílání upozornění na nové články přes Mailchimp.

Časté otázky



?

Nedalo by se na stránkách ušetřit?

Občas se na internetu vyskytne nabídka webu zdarma. Nebo si říkáte, že by Vám ho mohl udělat kamarádův syn, který má přece na škole počítače. Teoreticky to možné je, ale je to podobné jako třeba s opravou auta. I tu si můžete udělat sami nebo ji svěřit poučenějšímu laikovi, ovšem je to v dnešní době rozumné? Na moderních autech se toho moc svépomocí opravit nedá a budete riskovat třeba selhání brzd?

Podobné je to i s moderními webovými stránkami. Budete‐li chtít vytvořit kvalitní stránky, musíte ovládnout několik oborů: marketing, grafický design, copywriting, SEO, IT bezpečnost, kódování (programování). Podceníte‐li některé z nich, stránky budou působit amatérsky či budou neúčinné, tedy zbytečné až kontraproduktivní.

Podceníte‐li například bezpečnost, můžete si nejen způsobit ostudu po napadení Vašich stránek, ale může to být i drahé – v případě, že dojde k úniku dat zákazníků. A věřte mi, že spousta stránek dělaných na koleně nebo dodavateli tzv. za hubičku je napadnutelná do několika hodin či maximálně dní. Hackeři na to mají automatizované nástroje, kterým je jedno, že jste třeba malá a nevýznamná firma. A vy ani nemusíte tušit, že Vaše data už má někdo jiný.

Svěřte tedy raději odbornou práci odborníkům, ať už si vyberete kohokoli, kdo to skutečně umí, a vyčleňte si na to rozumně velký rozpočet, protože nikdo není tak bohatý, aby si kupoval laciné věci, které se pak stejně musí vyměnit.

Je důležitější text nebo grafické provedení?

I když grafika je to, co většina vnímá na první pohled, není kupodivu důležitější než obsah. Samozřejmě je dobré, když návštěvníka zaujme, rozhodně by ho neměla odradit. Má asi tak čtvrtinový podíl na kvalitě webu. Ale to, proč někdo na Váš web přišel a proč tam setrvává, jsou zejména informace nebo možnost něco koupit atd. Tedy obsah. Proto je velmi důležitý text.

Samozřejmě, že textu se dá pomoci fotografiemi či videem, protože obrázek je za tisíc slov. Ovšem i pro video je potřeba speciální text. Je na místě přípravu textu nepodcenit a vhodně ho uzpůsobit pro web. V menším množství Vám úpravy můžu udělat sám, při větším množství nebo při nějakém komplikovaném zadání bude dobré zapojit copywritera.

Končí vše zprovozněním nových nebo zmodernizovaných stránek?

Bylo by to krásné, ale o vše je třeba se starat, o dům, o auto i o web. Je nutné kvůli bezpečnosti pravidelně aktualizovat software, na kterém web běží, alespoň občas na něm změnit nějaký text nebo i něco víc. Také je dobré neustále monitorovat, zda stránky běží bez výpadků a dostatečně rychle. Proto naleznete v cenové nabídce možnost objednat si pravidelnou správu Vašich stránek, která Vás zbaví starostí.

Nerozumím úplně některým pojmům, můžete mi je vysvětlit?

Jako každý obor, i webdesign má své pojmy, které někdy laikům nemusí být zcela jasné. Snažil jsem se je maximálně opisovat srozumitelnějšími českými ekvivalenty, ale někdy se v rámci stručnosti jejich použití vyhnout nedá. Zde tedy několik pojmů, jejichž význam je dobré znát:

Copywriting – psaní textů, zejména takových, které mají čtenáře či posluchače zaujmout, vyvolat v něm emoce, povzbudit k provedení nějaké akce nebo třeba jen k zapamatování si Vaší firmy.

CTA, call to action – výzva k provedení nějaké akce, například k provedení nákupu, zanechání emailové adresy, k zavolání na Vaši telefonní linku apod.

https – protokol umožňující zabezpečenou komunikaci webového prohlížeče s webovým serverem. Dnes už je to nutnost, nejen kvůli bezpečnosti a zvýšené rychlosti načítání stránek, ale také proto, že Google ve výsledcích vyhledávání znevýhodňuje stránky běžící na starém protokolu http.

Chybová stránka 404 – pokud uživatel zadá adresu stránky, která na Vaší doméně není, dostane se na stránku s chybovou hláškou. Pokud ta je vhodně uzpůsobena, je pravděpodobné, že neodejde pryč, ale bude pokračovat v čtení na stránkách existujících.

PPC reklama, pay per click – oblíbená forma reklamy na internetu, kdy platíte až za každé kliknutí na Vaši reklamu, která může být ve formě banneru (reklamního obrázku) nebo třeba ve formě umístění v horní části výsledků vyhledávače (všimněte si malého čtverečku s nápisem Reklama u prvních několika výsledků, které Vám ukáže Google).

SEO, search engine optimization – optimalizace pro vyhledávače, která slouží k tomu, aby Vás potenciální návštěvníci mohli najít pomocí Googlu, Seznamu atd.

Responzivní design – jelikož dnes velká část uživatelů prohlíží web na svých mobilních zařízeních, je nutné, aby byly stránky kromě pěkného zobrazení na monitoru uzpůsobeny pro prohlížení na menších displejích mobilů a tabletů a aby se daly dobře ovládat prstem.

Zaindexování webu pro vyhledávače – o Vašich nových nebo modernizovaných stránkách je potřeba dát vyhledávačům vědět, aby se co nejdříve začaly objevovat ve výsledcích vyhledávání.

Kontaktujte mě

731 401 854

(je možné kliknout pro volání)

Pro další informace či konkrétní domluvu prosím pošlete mail či SMS nebo zavolejte. Také můžete využít kontaktní formulář:

Kliknutím na tlačítko „Odeslat“ vyjadřujete souhlas s podmínkami ochrany soukromí.